.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت جسمی علامه حسن‌زاده‌آملی مطلوب است
یکی از نزدیکان علامه حسن‌زاده‌آملی وضعیت جسمانی ایشان را مطلوب توصیف کرد و گفت: نگرانی درباره شرایط جسمانی ایشان وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز:یکی از نزدیکان بیت علامه حسن‌زاده آملی، درباره وضعیت جسمی علامه حسن‌زاده آملی اظهار کرد: معظم له ساعت 18 عصر روز گذشته جمعه 30 بهمن ماه در بیمارستان 17 شهریور آمل حاضر و حدود دو ساعت به همراه چند نفر از نزدیکان پیگیر امور درمانی خویش شدند.

وی افزود: معظم له برای انجام معاینات پزشکی و رادیولوژی به بیمارستان مراجعه کرده بودند.

 انتشار عکس و مطالب راجع به وضعیت جسمانی علامه حسن‌زاده آملی از شب گذشته در فضای مجازی موجب شده بود که علاقه‌مندان ایشان نگران سلامتی علامه شوند که هم‌اکنون وضعیت جسمانی ایشان مطلوب است و نگرانی دیده نمی‌شود.

همچنین روز گذشته آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه با ایشان دیدار کرد که علامه حسن‌زاده آملی در این دیدار با تجلیل از جایگاه علمی رئیس قوه قضائیه، آیت‌الله آملی لاریجانی را دانشمندی فاضل توصیف کرد که جان پاک و روح بلندی دارد و تدریس فقه و اصول او مایه خوشحالی و خرسندی است.

علامه حسن زاده آملی در این دیدار صمیمانه، آیت‌الله آملی لاریجانی را «دانشمندی فاضل که جان پاک و روح بلندی دارد» توصیف کرد و گفت: من از تدریس فقه و اصول آیت‌الله آملی لاریجانی بسیار خوشحال و خرسندم و چه کسی بهتر از ایشان برای حضور در مجلس خبرگان است؟

علامه حسن‌زاده آملی از نوادر و نوابغ علمی جهان تشیع و دارای تسلط کم‌نظیری بر علوم مختلف از فقه و فلسفه تا ریاضیات و نجوم است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.